Dersom du ønsker å gi en gave til Sula Frikirke, kan du gjøre det på følgende måter

På våre Gudstjenester kan du gi kontant, med kort eller på Vipps (#23927).

Fast avtale/overføring til konto

• Sett opp fast avtalegiro, det vil være det enkleste å administrere for menigheten. Ta kontakt med administrasjonsleder Marie om du ikke har BankID, trenger hjelp eller har spørsmål om å bli fast giver.

Du kan få skattefradrag for gavene dine

• Gaver til Sula Frikirke gir rett til skattefradrag. I 2022 kan du få fradrag i skattepliktig inntekt for en samlet årlig verdi på opp til 25 000 kroner
  • For å få fradrag må gaven være registrert på Sula Frikirke sin konto innen 31. desember.
 Gaven må ha vært på minimum kr. 500,- og personnr må ha blitt registreret på gaven. Kontant, kort eller gaver gitt med Vipps kan ikke registreres for skattefradrag.