Impuls 2020

05.02.2020

I helgen 24-26 januar var en gjeng fra UFO på den årlige Impulsfestival som arrangeres av IMI-kirken. Festivalen arragneres både i Trondheim og Stavanger, men i fjor og i år gikk altså turen til Stavanger. I år samlet hele 2600 ungdommer seg til lovsang, tilbedelse, forkynnelse, seminarer, konserter og mye mer.

Impuls har hele tiden hatt fokus på å møte ungdommene der de er, være relevante og med et tydelig blikk på Jesus.Den kjente taleren Mike Pilavachi gjestet også i år Impulsfestivalen. Mike startet blant annet Soul Survivor festivalen i England og har lang erfaring med å forkynne for unge.

Gjennom helgen har ungdommene fått kjent på Guds nærvær, tatt standpungt, blitt bedt for og med hverandre. De harlært mer om Jesus og fått mange gode nøkler i livet videre som kristen.

Turid og Olav Salen, Eivind Landro og Frida Havnegjerde var med som voksenledere, og kan rapportere om en fantastisk helg flere gjerne skulle fått oppleve. Vær fortsatt med å be for undommene som var med til Impuls fra kirka vår. Om at det de har opplevd skal ha satt djupe spor, og at de skal få se hva Gud har for de videre og i tiden fremover.