Vi søker Gud i bønn – i tida fram mot sommeren

20.05.2020

Før Jesus dro til himmelen, ba han disiplene vente på det som Faderen hadde lovet dem. Og da pinsedagen kom, var de alle samlet – i bønn og forventning (Apostelgjerningene 2,1).

Som menighet vil vi bruke denne tida til å samles om det helt sentrale. Om Jesus. I Bibel, i bønn, i tilbedelse. Vi vil være hos ham. Være stille for ham. Lytte til ham. Vente på ham, og det han vil si oss og gjøre i oss og iblant oss.

Framover møtes vi slik: til pinsedag samles vi slik:

Bønn - & lovsangsmøte søndag 7. juni kl 18

Vi samles om Jesus – vi vil lovprise ham, være stille for Ham. Lytte til ham. Be for menigheten, Sula, regionen og landet. Bruke bønnestasjoner i kirkerommet. Dele hva vi opplever han minner oss på.

Hjertelig vel møtt til bønn og lovsang.

Bønn og lovsangsmøte søndag 14.6 kl 18

Hjertelig vel møtt til bønn og lovsang.

Bønnesamlinger uke 23 og 24

Du velkommen til å bruke kirkerommet som ditt bønnerom når du måtte ønske det. Ellers er du velkommen til å være med på staben sine bønnemøter tirsdag – torsdag kl 0830.

Utvidet eldsteråd samles i bønn og tilbedelse i kirkerommet tirsdag 9.6 kl 1930 – du er velkommen til å ta del.

De ordinære bønnesamlingene i bønnerommet onsdager kl 20 er i gang – og du er velkommen til å ta del også her.

Torsdagen vier mange av oss til faste i denne tida – ta gjerne del du også, om det er noe du ønsker å avstå fra for å innvie tid og fokus til Herren.

La oss bruke denne tida til å Vi vil bruke denne tida til å komme «back to basics», til å la troen vår bli relasjon, ikke prestasjon.

Jesus sier: «Kom til meg alle dere som strever og bærer tunge byrder, og jeg vil gi dere hvile» (Matteus 11,28)

For mer info - se denne videoen fra pastorene Rannveig og Geir