Encounter School of Mission Ålesund

25.08.2021
Drømmer du om at livet ditt skal ha større impact på mennesker rundt deg? Lengter du etter å bli brukt av Gud til å både være og dele de gode nyhetene om Jesus og Hans rike?

Ønsker du å se og erfare med egne øyne en levende Gud som griper inn og gjør små og store mirakler? Vil du lære mer om din identitet i Gud og hvem han har skapt deg til å være?

Bli med oss på Encounter School of Mission Ålesund (ESOM)!

ESOM er en del av Causeway Coast Vineyard i Nord-Irland. På grunn av pandemien har skolen gått online, og kommende skoleår kan du ta del i alt av undervisning, forbønn og vitnesbyrd sammen med mennesker her lokalt, i Nord-Irland og andre deler av verden. Skolen er for studenter i alderen 18 - 118 år, og fjorårets skole samlet hele alderspennet, fra 18 åringene til pensjonistene og de midt i mellom. Så her er alle invitert og inkludert.

Sula Frikirke lager nå en lokal ESOM-klasse her i Ålesundområdet, hvor vi sammen ser undervisningen og gjør outreach for å la mennesker i vårt nærmiljø erfare Guds godhet.

Dersom du er nysgjerrig på dette eller ønsker mer informasjon – ta kontakt med Rannveig Hammer på rannveig@sulafrikirke.no.

Informasjon om skolen, temaer, outreach og ikke minst vitnesbyrd finner du HER.

Påmelding gjøres til ESOM innen 31.8 og det kan du gjøre HER.

Her er en av historiene fra årets ESOM-studenter:

"Jeg hadde muligheten til å ta en risk og tilbudte meg å be for en kvinne på jobben min. Ho hadde vondt i foten og vansker med å gå på den. Jeg ba for ho og smertene ble mindre! Ho forsøkte å gå på den, og fant ut at ho nå var istand til å gå i trapper, noe som ho ikke hadde klart tidligere. Siden ho fremdeles hadde smerter, fortalte jeg henne at jeg trodde ho vil erfare at helbredelsen vil fortsette og komme gradvis, og jeg fortalte også hvordan hun kunne invitere Jesus inn i livet sitt. Neste dag kontaktet kvinnen meg igjen, og fortalte at smertene i foten var helt borte og at ho hadde invitert Jesus inn i livet sitt!"