Samle minnene fra menighetsweekend

27.09.2021
La oss lage en felles minnebank

Hvor skal vi begynne?
FOR en helg det har vært!

"Hvor var du når landet åpnet igjen?"

"Jeg hørte på Seminar med Trine Westbrook sammen med Kirka mi, med stor K"

Stor og små har vært samlet. Den eldste deltageren var også han som meldte seg på først! For her hører han hjemme, og menigheten er hans storfamilie. Vi har fått mye godt input, lært nye navn, danset sammen og flere har grått sammen.

La oss lage en liten samlebank. Reglene er enkle:

• Kan menneskene på bildet identifiseres? Spør de før du deler bildet
  • Alle bildene som deles kan bli brukt på kirkens Sosiale medier, nyhetsbrev og mulig en film til promo neste
  • Del gjerne både bilder og film
  • Vær obs på at alle kan laste ned bildene til eget bruk (private fotoalbum etc)
  • Følg linken - og del dine bilder/filmer

Minnebanken finner du her

Dette var en helg som har gjort godt for mange, og fellesskapet vi har. La oss fortsette dette utover høsten, innover mot våren og videre i hverdagen vår! Meld deg inn i å bli med i en smågruppe hvor du kan dele liv og tro sammen. Fyll ut dette skjemaet her!

Til alle dere som lever et liv sammen med en partner, vil vi også minne dere om samlivskurset som skal være 19.-20.november. Bruk denne helga på å invistere i dere to! Det vil absolutt være en dyrebar investering. Påmelding innen 9.11.2021 til post@trondheimsamtalesenter.no