Ta vare på hverandre

28.09.2021
Bli med på Samlivskurs for par i alle aldre 19-20. nov. Påmeldingsfrist 9.november. Kurset starter med et digitalt forkurs ons 10.11. Det er Trondheim Samtalesenter som arrangerer kurset, i samarbeid med Sula Frikirke.

Vi vil invitere til dager med fokus på dere to, hvor dere kan investere i hverandre. Det blir nyttig undervisning, noen verktøy for godt samspill og noen praktiske øvelser.
Tema: Kommunikasjon, konfliktløsning, vennskap & tillit, familiens betydning, nærhet & intimitet, tro & verdier.

Det er Trondheim Samtalesenter som arrangerer kurset, i samarbeid med Sula Frikirke. Kjellaug Andresen er hovedansvarlig, hun er daglig leder for Trondheim samtalesenter og familieterapeut. Jann Even Andresen (pastor i Salem Menighet, Trondheim) og Geir & Kari Langen (pastorpar Sula Frikirke) blir også med og underviser.

Så rydd plass i kalenderen, få barnevakt disse dagene - la fokuset våre på fellesskapet dere to imellom denne helga!

Det å investere i et godt parforhold kan være den beste investeringen du gjør. Velkommen til gode og viktige dager.

Varighet:
Starter klokka 18:00 fredag 19. november og slutter lørdag 20. kl 16.00. + en samling digitalt onsdag 10.11 kl 1930-2130. Pris: 1500.- per par, inkludert bevertning Påmelding innen 9.11.2021 til post@trondheimsamtalesenter.no

NB - økonomi skal ikke være noe hinder for å kunne være med. Ta kontakt på geir@sulafrikirke.no om dere trenger rabatt eller å få sponset kurset.

Sted:
Sula Frikirke, Holsvegen 84, 6030 Langevåg

Kurset inngår i "Sammen- læringsfellesskap for foreldre" i Sula Frikirke.

For mer info, se www.trondheimsamtalesenter.no