Vil du være med i søndagsskolen?

04.12.2019

Det kommer mange barn til kirka vår hver eneste søndag - en fantastisk mulighet til å lede neste generasjon til Jesus! Og barna trenger voksne som kan se de, bekrefte de, leke med de og dele Jesus med de. Med andre ord: voksne som deg og meg! Hittil denne høsten har søndagsskolen og tweens hatt 12 samlinger med et gjennomsnitt på over femti barn.  Vi planlegger nå vårens samlinger og gleder oss til å se hva Gud vil gjøre i og gjennom både barn og voksne neste semester. Lurer du på om søndagsskolen kan være en tjeneste for deg? Ta kontakt med Margrete margrete@sulafrikirke.no eller Rannveig Hammer rannveig@sulafrikirke.no så vil vi gjerne svare på spørsmål og hjelpe deg med å finne en oppgave som du kan trives i.