Lederskap

Staben i Sula Frikirke

Staben leder menighetens arbeid, og består av:

Hovedpastor
Geir Langen

Geir er 49 år, og har vært pastor hos oss siden 2010. Han er utdannet teolog og prest.
Geir er glad i Jesus, i fotball, i å jogge i marka og i å bestige nye fjelltopper!

Geir nå jobber 40% som hovedpastor i Sula Frikirke, og 60% som leder for menighetsutvikling på Frikirkens hovedkontor.
Tlf: 918 41 377
Epost:
geir@sulafrikirke.no

Administrasjonsleder
Marie Molvær Nornes

Marie er 32 år gammel, og hadde et vikariat i administrasjon, før hun ble fast ansatt i august 2021. Marie er glad i frisk luft, er tobarnsmor til to prinsesser, en sosial introvert som er glad i mennesker og en god prat. Hun finner organisering og lister tilfredsstillendes!
Jobber 50% i Sula Frikirke med administrasjon og familiearbeid. I tillegg jobber hun 10% som administrativ støtte i Ålesund Frikirke.
Tlf: 45513560
Epost: marie@sulafrikirke.no

Menighetsarbeider, fokus på ungdom
Eivind Lovund

Eivind Lovund er 32 år og ble ansatt i en 40% stilling som menighetsarbeider med fokus på ungdom i august 2021. De siste seks årene har han jobbet med Ungdom i Oppdrag i Orlando Florida. Han er en utadvendt optimist med lidenskap for disippelskap, grafisk design og metal musikk. Han er en mann med mange gode idéer og driv.
Tlf: 46114503
Epost: elovund@sulafrikirke.no

Pastor Trainee
Joakim Solbakken

Joakim er 26 år. Han er veldig glad i mennesker, og grunnleggende optimist!
Han er utdannet byggingeniør, men studerer nå på HLT, høyskolen for ledelse og teologi, i Oslo.
Samtidig med studiene jobber han 80% som "Pastor Trainee" fordelt mellom Sula og Ålesund Frikirke.
Tlf: 412 68 060
Epost: joakim.solbakken@sulafrikirke.no

Administrasjonsmedarbeider
Johannes Dybvik

Johannes er 20 år gammel. Han er hjemme i Langevågen en periode mellom militæret og studie. Vi i Sula Frikirke er heldige at Johannes i denne perioden ønsker å jobbe hos oss. Han er administrasjonsmedarbeider i 20% med hovedfokus på Gudstjenester og smågrupper. I tillegg hjelper han til med ulike arrangementer som Åpen Himmel og Agenda1. Johannes har vært styreleder lenge i UFO, og han sitter i FriBu-styret nasjonalt. Han møtte Jesus gjennom ungdomsarbeidet i Sula Frikirke da han gikk på ungdomsskolen! Du ser han gjerne i korpset med tuba på 17.mai!

Pastor Ulsteinvik 40%
Eivind Landro

Eivind er 39 år og jobber som pastor i Ulsteinvik Frikyrkje, et menighetsplatingsprosjekt under ledelse av Sula Frikirke. I tillegg jobber Eivind 50% som menighetskonsulent på Frikirkens Hovedkontor. Eivind er glad i god humor (stabens mest rungende latter), liker å se på fotball og en bra film. Han studerer også deltid på Ansgar teologiske høyskole.
Tlf: 920 85 791
Epost:
eivind@sulafrikirke.no

Menighetsarbeider Ålesund 20%
Kai-Even Bjørdal

Kai-Even er 59 år. Han har tidligere vært misjonær for Normisjon i Mali, og har jobbet som pastor på Emblem Bedehusforsamling i flere år. Samtidig som han jobber som Menighetsarbeider med pastoral funksjon i Ålesund Frikirke, er Kai-Even bussjåfør, motorsyklist og familiefar. En mann av et stor hjerte og en lengsel for Gud!
Tlf: 97097472
Mail: kaievenbjordal@gmail.com

Eldsteråd

Eldsterådet er menighetens åndelige lederskap og styre. Eldsterådet har det overordnede ansvaret for menigheten. Diakonene møter også jevling med eldsterådet.

Leder for eldsteråd er Bertil Oscar Salen (bertil_salen@hotmail.com, tlf 91113244).

Øvrige eldste er:
Jan Peter Mork (nestleder) Tlf: 907 49
815. E-post: jpmork@hotmail.com,
Vegard Ingebrigtsen, (
vegard.ingebrigtsen@gmail.com, tlf: 48101632)
Henrik Vadseth (henrik.vadseth@gmail.com, tlf: 99748937),
Geir Langen (geir@sulafrikirke.no, tlf: 91841377).

Diakonat

Diakonatet er ansvarlig for støttefunksjonene våre, økonomi, bygg, drift og PR.
Diakon med ansvar for bygg:
Ole Petter Alnes. Tlf: 924 96 894. E-post:
ole.petter@zenithelektro.no
Diakon med ansvar for økonomi/regnskapsfører:
Mariann Molvær. Tlf: 976 63 005. E-post:
regnskap@sulafrikirke.no
Diakon med ansvar for drift:
Pål Stadsnes Tlf:
458 31 511. E-post: pal.stadsnes@scantrade.no