Velkommen som konfirmant i Sula Frikirke!

22.03.2023
Skal du vær konfirmant neste år? Frikirka har et veldig bra konfirmantopplegg, og vi gleder oss til å bli bedre kjent med deg som er i konfirmantalder! Les mer om konfirmantåret her

Frikirka har et veldig bra konfirmantopplegg, og vi gleder oss til å bli bedre kjent med deg som er i konfirmantalder! Du trenger ikke være medlem i Sula Frikirke for å konfirmere deg her. Konfirmanttida er avslutninga på vår menighets dåpsopplæring, men konfirmantundervisninga vår er også åpen for andre, enten du er døpt i en annen menighet eller ikke er døpt enda.

Målet for konfirmanttida vår er at du skal bli bedre kjent med den kristne tro, ungdomsforeningen, menigheten og selvsagt: Jesus.  Vi håper denne spesielle tida vil gi deg en trygg og frimodig tro, og hjelp til å gå noen utviklende steg i livet.

LES OM KONFIRMANTÅRET 23/24 HER

Ta kontakt

Ta kontakt med administrasjonsleder Marie M Nornes på tlf 46114503 eller på mail marie@sulafrikirke.no.

Håper du har lyst til å være konfirmant hos oss!