Vi er med på noe stort!

07.04.2021
Noe større enn oss selv. Noe som har betydning for evigheten

Vi er en menighet som satser! Fordi vi vil lede mennesker til Jesus! Dette året har vi bl.a. ansatt Eivind Lovund og Roald Flem i tilsammen 50% stilling med fokus på ungdom og unge voksne. Vi har økt Rannveig Hammers stilling med 20% for å lede vår utadretta bibelskole ESOM Ålesund. Og vi har ansatt Marie Molvær Nornes i 30% for å styrke oss på økonomi og kommunikasjon. Geir Langen lånes ut i 20% til Ålesund for å jobbe med nybrottsarbeid. Og vi starter Agenda 1 nordvestlandet - et misjonalt læringsfellesskap som hjelper menigheter å leve ut misjonsoppdraget.

Takk for at du er med og investerer som giver! Guds løfte til deg er at han vil velsigne deg tilbake! La oss be om at våre gaver må bære rik frukt!