Vårvask på kirka - Kan du hjelpe?

19.04.2022
Vi hadde dugnad i helgen, og TUSEN TAKK til alle dere som stilte! Men det gjenstår fremdeles en del oppgaver. Klikke deg inn, å se gjennom listen, er det noe du kan gjøre? Husk å gi beskjed om hva du gjør, så vi kan krysse det av listen.

Det er lysere tider, og vi vil at kirka skal skinne sammen med sola! La oss sammen ta vare på kirkebygget. Det var en gjeng her 22. og 23. april! Tusen hjertelig takk til dere! Men det er god del oppgaver igjen etter dugnaden.

Se om det er noe du kan bidra med? Gi beskjed til Marie på tlf: 455 13 560, eller marie@sulafrikirke.no om du tar på deg en oppgave, slik at vi kan krysse den av listen.

Matsal:
Vaske/Fjerne flekker av stoler
Støvesuge sofa

Yttergang:
Vaske ytterdører, se over og rundt etter flekker
Vaske dører x 5
Fjerne flekker vegger
Vaske lister/fjerne flekker

Hengerom + trapperom 2.etg:
Vake vinduer
Vaske hvit kommode
Vaske lister