Storfamiliedag

04.05.2022
PÅ LØRDAG er årets fest med hoppeslott, zip-line, trillebår-løp og mye mer ! Vi ønsker å samle ALLE i alle aldersgrupper! Les mer

Vi gleder oss over å kunne invitere dere til storfamiliedag lørdag 11. Juni i Sula Frikirke.

Vi håper dette blir en kjekk og gledesfyllt dag for både liten og stor. Vi kjenner at det å gjøre noe gøy sammen, på tvers av generasjoner, er noe vi har savnet de siste årene. Så denne dagen kan vi få være med på aktiviteter som hoppeslott, ansiktmaling, trillebårløp, aktiviteter på speidermarka m.m. Det blir god tid til å prate sammen, kanskje kan en lære noen å kjenne på en ny måte?

Det blir gjærbakst og kaffe gjennom dagen, felles middag og så avslutter vi dagen med kino og kinosnacks for barna. Samtidig som barna er på kino, vil vi ha en liten inspirasjonssamling for de voksne og tid til å bare være sammen, over en kaffekopp.

Så folkens, sett av denne lørdagen til å bare være sammen med store og små i kirka vår, til å bygge relasjoner og til å kose oss sammen! Du, akkurat DU, er så hjertelig velkommen! Her har vi sammen prinsipp som Bibelen: I Guds rike hører alle til! Så denne dagen er vi alle Guds barn, i alle aldre. SÅ kom som du er- dagen blir enda finer om akkurat DU er her! 😊

Praktisk:
Pris kr.100 per familie, eller kr.30 per pers. Dette inkluderer alle aktiviteter, kaffe, gjærbakst og kaker gjennom hele dagen, samt snacks til kinoen. Til middag serveres det pølser

Program:
Kl.11:00 - Leker og aktiviteter